نشست تخصصی بررسی طرح تفصیلی ۵ منطقه از ۱۳ منطقه شهرداری مشهد، حضور جواد اصغری معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد و  جمعی از مدیرکل های حوزه تخصصی و شهرداران مناطق ۱،۸،۹،۱۱،۱۲ برگزار گردید.

نشست ۷ ساعته بررسی تخصصی طرح های تفصیلی ۵ منطقه شهرداری مشهد

به گزارش قدس خراسان، نشست تخصصی بررسی طرح تفصیلی ۵ منطقه از ۱۳ منطقه شهرداری مشهد، عصر پنجشنبه ۱۸ آبان از ساعت ۱۵ الی ۲۲ در دفتر دکتر خدایی معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با حضور جواد اصغری معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد و  جمعی از مدیرکل های حوزه تخصصی و شهرداران مناطق ۱،۸،۹،۱۱،۱۲ برگزار گردید.

جواد اصغری معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد در حاشیه این نشست گفت: با توجه به اینکه ضوابط طرح های ابلاغی پهنه های ۷ گانه طرح تفصیلی در برخی از موارد دارای ابهاماتی بود، با پیگیری های شهرداری مشهد و موافقت معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی نشست بررسی طرح های تفصیلی در کمیسون ماده ۵ برگزار گردید. 

جواد اصغری بیان داشت : در این نشست پرونده های مطرح شده توسط شهرداران مناطق بررسی و همچنین درخصوص اصلاح ضوابط طرح های تفصیلی با هدف تسهیل روند پاسخگویی به درخواست های قالب شهروندان مورد بررسی قرار گرفت.

ایشان در ادامه افزود: تکمیل ضوابط در خصوص اقامتی ها، تسهیل پاسخگویی محور های مختلف در قالب ضوابط طرح های تفصیلی، رفع ابهامات در خصوص پاسخگویی به نوع کاربری ها و بافت کالبدی شهر و همچنین بررسی درخواست های شهروندان بصورت تک پلاک در ۵ منطقه از ۱۳ منطقه شهرداری مشهد از محور های این نشست بود.

اصغری اعلام کرد: تمام تلاش معاونت شهرسازی و معماری شهرداری مشهد این است که مصوبات امروز کمیسون در کمترین زمان ممکن و با تلاش تمامی اعضای حاضر در نشست اجرایی گردد تا هرچه زودتر شاهد تسهیل در روند پاسخگویی به شهروندان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید الماسی ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 0
    سلام ،از شهردار منطقه ۹،استدعا دارم خواهش می‌کنم تکلیف خانواده‌هایی که در مجاورت کوه پارک زندگی میکنند مشخص کند، تا کی باید فرزندان ما از باب آشغالدونی شهرداری در انتهای نارنج و زیتون امنیت بهداشتی و جانی نداشته باشند، ارازل و معتادین در این بلوکه های شهرداری تجمع میکنند و موجب سلب آسایش مردم میشوند ، خیلی جالب است دقیقاً مجموعه بازی بچه ها در پارک خطی دقیقاً چسبیده به همین محیط کثیف ،التماس میکنیم یک فکری به حال این منطقه بکنید ،سپاسگذارم از شما